Wednesday, March 18, 2015

Laiqa

Jumpa page ni masa masuk meeting on the first day of work aritu. 1st day dah kene masuk meeting, sadis sangat!


10/10/14, our 5th anniversary. Tengah busy testing out Laiqa's name. Sebabnya nama idaman kalbu ramai kenalan and sedara dah guna. So kene la mencari balik nama yang berkenan. Criteria utama nama anak kitaorg mestilah pendek, preferably 4 letter je. Second criteria, start with letter M or H. Dan dua-dua ni susah nak fulfill hahaha amik gatal sangat. Jenuh dah aku khatam buku nak shortlist kan nama with 4 letters tapi tak satu pun yang berkenan. Last-last riki nama starts with L and jatuh berkenan dengan nama Laiqa.

Lyka vs Laiqa tu sebab daddy gigih nak jugak 4 letter name!!! Aku reject Lyka sebab on paper nampak pelik and tak cantik compare to Laiqa, kan?

Masa meeting and KT, inilah keje aku instead of tulis notes. Kalau tengok notebook aku, penuh la nama Laiqa masa nih.

Nama anak dekat-dekat bunyi ni aku pun confuse. kekadang aku panggil Laiqa Mika hahahaha tu baru anak dua.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Unknown said...

Aiyo gigih..tgk aku ngn cawan, nama lain yg dipilih, last2 ari ni register terus buh nama lain..kekekekek...

aku pn selalu tersasul panggil zafran jadi aqilah kekeke..kalau anak 10 entah mana2 tah pegi nama anak :O

Harlaney said...

Hahahah tengok project aku lepas ni lagi gigih!! Tungguuuuu~