Sunday, May 17, 2015

Hear me roar!

This girl, she's a champion!! Champion menangis menjerit-jerit duduk dalam car seat. Muka sampai merah-merah. Most of the time aku pujuk2, sometimes aku ignore and sometime I gave in.. Selalunya sebab orang tu tak tahan dengar anak dia menangis suruh aku ambik kejap.

Lagi susah compare to training Mika. Now, she's getting better. Still ada sekali dua dia mengamuk especially bila mengantuk and the car stops hahahaha



So kepada parent2 yang ckp anak menangis duduk dalam carseat tu, perkara normal. Sekarang dia menangis duduk dalam car seat, esok-esok dia menangis sebab kita lupa nak buckle dia. True story!! Bape kali dah aku kene berhenti tepi jalan sebab terlupa nak buckle kan carseat Mika. Ni je sesatu benda yang aku xleh nak kasi muka. Safety first!

Ajal maut ditangan Allah, tapi kita kene la usaha jugak nak mengurangkan risiko tu.

p/s: balik jepun makin rabak pulak dia nye jerit tu #dramaqueen

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 comments:

-iLLa- said...

nampak kesian kan ms dia nangis tuh..my kids pun sama awal2 mcm ni..lepas tu ok dah..

Biqque said...
This comment has been removed by the author.
Biqque said...

dia nangis macam campo gelak kan? alololo...

Harlaney said...

haah illa.. nak buat cemana.. tak ajor susah pulak nnt nak tune dah besar nanti..

Harlaney said...

heheheh biqque dia mmg nangis camtu.. maliki selalu tanya nangis ke gelak tu hahaha tak ladylike langsung gelak