Tuesday, February 23, 2010

from London with love!

Honey: It's freezing in Egham!! I miss u.. cepat la dtg!!

BlueEwoke: Country side dia sgt cantik!! London pun not bad.. aku dah sampai semua tourist attraction dia.. hihih jgn jeles :p

Cawan: Kat London ada this one big Toy Store.. mesti juling kalau pegi!!

Mel_ayu: Jgn jeles, makan sgt mahal kat sini.. aku nk berak pn sayang!! hahaha

Anni: Aku tak kisah ko balik keje time aku baru start.. sbb aku keje dr kul 9-5 je.. balik sharp on time.. plus kat sini tak sepanas malaysia.. and tak payah pick up ticket :p la la la la~~ 

I'll update on my Londor tour tomorrow.. 

Gnite!



4 comments:

hazreen said...

bestnyeeeeeeeeee.. aku tringin g london wei... cantik ke laney?

Unknown said...

ala nyampah..nanti aku nk pegi la jugak!!!! sejuk tahap mana? ada ujan2 tak?

Beli baju baby kalau ada, tp jangan byk sangat, saiz 6-12 mths pun tak pe. Pastu jgn lupe beli hotwheel cawan, nanti dia byar. Tapi cari yg jarang jumpe kat KL jek..

Cawan said...

hei bile bleh pergi bawak baby ni, bleh cawan yg shopping nye..

sementara tu pesan kt Lane jek la.. Hot Wheels International yek.. bukan 5Packs punye.. tp 5-6 jenis ha haa.. Mcm yg Kat US ngan Singapore aritu..

Harlaney said...

reen: boleh tahan la.. tp sightseeing je la.. certain2 tempat ada la ko leh masuk bagai antara nak tanak.. kalau compare dollar to dollar..murah2 barang kat sini.. tp sbb kita ni gaji ikut RM.. mahal giler :(
blueewoke: sejuk cam dok dlm peti ais.. kat london ok lagi.. kat egham ni lagi sejuk sbb angin kuat.. tp mmg kene pakai baju tebal la.. kalau tak mmg ketar.. zaida ckp dia nk g london bln april neh..
cawan: nanti maliki sampai kitaorg baru serbu kedai tu tgk hotwheels.. bawak baby bahaya.. nnt dia guling2 minta mainan plak