Wednesday, February 17, 2010

Dream comes true??!!

seperti tajuk diatas.. mimpi untuk menjejakkan kaki di bumi London akan menjadi kenyataan dlm masa beberapa hari lagi.. huhuhu.. it would be a dream come true if i go there for holiday.. tp malangnye, trip kali ni hanyalah untuk menambah ilmu dan memeningkan kepala!! bertambah keciwa when the initial plan that would enable me to tour europe was scrapped!! 4 country in 4 weeks sapa tanak weh?? UK, France, Italy and Belgium.. fully paid.. siap leh  claim allowance lagi!!  dlm mimpi jelah nampaknye!! kalau per diem aku byk, maybe boleh menampung keinginan kami berdua untuk ke france.. amin!! 


kawan2, sapa mau dpt penginapan free di UK and Holland?? mari2 tumpang hotel aku haha <-- khas ditujukan kepada kakak tersayang, blueewoke dah biqque! jom biqque, ke france kita :p


tapi asal aku cam tak excited?? nak packing pun cam takde hati.. tunggu confirmation flight ticket and accomodation kah?


on a diff note, saya sedang berkabung diatas pemergian arwah kiki, si ikan biru yang mengambil keputusan untuk membunuh dirinye kerana tidak tahan dicabul oleh si maggi setiap hari.. pencabulan si maggi telah menyebabkan kiki kehilangan ekor dan tempat tinggalnye.. sedih2.. kiki dh lompat keluar aquarium time aku blk ipoh.. sob sob sob.. 


disambung dgn cerita kat ipoh plak.. ipoh panas giler.. tdo malam tak selesa.. 35degree weh.. giler panas.. hujan lah hujan!!! tak byk aktiviti, cuma sempat bercanda2 di ipoh parade dan JJ.. pastu g wedding ami (merangkum reunion ngn bdk2 teknik) tp tak sempat nk ambik gambar bersama2 kerana panas tak hingat dan sibuk bergossip.. harap maaf..


jumpa lagi di bumi uk.. sekian~

7 comments:

Anonymous said...

waaaaaaaaa...kiki dh xde...
sedihnyerr...

Harlaney said...

tulah.. taleh dh panggil2 nama dia.. dia kan yg paling cerdik.. aku panggil je dia kuar.. skrg tidak lagi.. waaaa!!

Biqque said...

terkejut i tetiba kiki dah arwah! ku ingatkan kucingku! rupanya, ikan mu jua namanya kiki ya...hahaha!

HOI! PEGI UK???????? BADIGOL AKU JELESSSSSSSSSSSSSSSSSSS! alamak, camne ni, camne ni...penginapan free ni! shiats! naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? camne na?

papepun, MAGNET SETIAP TEMPAT WAJIB BELI OK! I DUN CARE! (or i'll burn ur house)

Unknown said...

uhuksssssssssssssss saje kasi panas..hehehehe..nak pegi on the spot tak dapat le...kasi tau awal2 tak pe gak..

Biqque said...

ye, aku masih marah...samada aku mintak keje ngan bos ko, orrrr aku maki bunuh je bos ko itu...hmmmm...(saiko menyerang)

its my dreammmmmmmmm u knowwwwwww! i hate u...i hate u...and maliki as well...sigh...

magnet jgn lupa ek? ek? (saiko)

Harlaney said...

hahaha sabar2.. baru bakar sikit.. siap nak bakar rumah aku tuh.. insyaAllah.. nnt aku beli magnet tuk hangpa semua naa~~ salji pun aku leh letak dlm botol bawak balik mesia.. :p

Cawan said...

Lane, saye ni pemalu org nye.. tp mintak laa shopping kan Hot Wheels International Card mcm biasa tu.. atleast kali ni nak 5, banyakkk pun xpe.. jump jump!!