Friday, July 16, 2010

Suicide!!

sedih.. sepanjang ketiadaan si suami ni kan.. anak2 aku dua ekor bunuh diri.. si momo ngn biru.. berjaya membunuh diri... balik2 rumah.. dah keras dorg atas lantai dekat depan tv tu... eee.. dah la aku geli nak pegang2 ikan ni.. selalu tu tugas cik abg!!


RIP anak2 ku

si momo yang comel.. bunuh diri ahad lepas.. aku balik dr rumah na dah keras depan laptop..
si biru.. takde nama lain sbb dah tatau nak kasi nama apa dah.. byk sgt ikan beli dulu.. membunuh diri hari rabu lepas


p/s: aku rasa dorg bunuh diri sbb merajuk asyik kene tinggal ngn laki aku... tulah cik abg oii.. len kali nak outstation beringat sikit.. ni 2 minggu straight pegi.. kan dah arwah dh si comel dua ekor neh ;p

3 comments:

Unknown said...

beli la aquarium yg susah ikan nk loncat kuar..aiyooo

Biqque said...

takde top cover ke?

Harlaney said...

takde top cover.. hohoho... nnt aku usahakan.. beli besar sikit with top cover..