Monday, February 13, 2012

BF Diary: New Dilemma

Dulu dilemma freezer's too small to store EBM.. Skrg dilemma deep freezer pulak too small to store EBM..


Ni dah abis susun la ni, xtau nak susun/sumbat mana lagi. Sumbat dlm mulut Aqilah xjalan pulak.. Penat aku auta cakap ais cream and letak dlm sippy cup yang xsee through.. Tidak dilayan muaahahha

Option last before dibuang to make space adalah untuk mencari ibu2 yang memerlukan.. Tapi research xabis buat lagi.. Argghh bila la nak abis contest si mamykokok nih??

p/s: mata lebam tengok laptop byk sangat!!
p/s: aku baca dorg kata anyone above 2yrs old xkan jadi anak susuan sbb xcukup syarat.. Ada yanf berminat nak makan ais krim aku buat? Hahahha
- Posted using BlogPress from my iPhone

5 comments:

Cawan said...

Lane, cer bukak sale kat blog or fbook, sbb ade para ibu yg berminat nk beli rasenya (in Europe/US bnyk buat mcm ni)(para2 lelaki dewasa pun ade yg minum!)

.. bleh laa try jual dlm kuantiti kecik dulu.. jgn laa jual sampai Mika Man nk minum pun xde..

try jual..

saly said...

erm bagi aku,susu ibu mcm xsesuai utk jual,sbb susu ibu xde harga/xternilai means xkan ade pricetag yg bleh diletakkan atas susu ibu.. if sedekah aku setuju.. hehe.. but up to u, if ko x kisah nak bg kat sape pun, aku bleh tlg iklankan kat fb aku.. tp bkn hari tu ko kata nak cari di kalangan kwn2 ke? xde sape lagi ke?

ekiddoscloset said...

ada member aku sorg nk menerai.. so aku tunggu dia.. kalau anak dia ok (sbb anak dia dh minum fm) then aku kasi kat dia je.. kalau tak kene la mencari balik~

The Makeup Artist said...

great job la Lane.. Liza aritu siap buat mandi susu.. tp bau dia melekat kat kulit walaupun effect nya ossem.. then sudahnya ku buat siram pokok bunga.. segar bugar jadinya.. dulu x cukup petiais kat rumah ku bedal fridge office sampai ada member cina mintak nak beli nak sedekah kat Church katanya.. mintak maap la bebanyak husband xkan benarkan..

Harlaney said...

thank you liza.. tu ler ni dah kidnap peti pulak.. lauk2 semua beli terus masak!! menunggu orang amik susu tak datang2 jugak.. tak pam karang sendiri yang terseksa~ aritu dah kasi kat sorg aunty ni.. tp sikit sangat le kurangnye..