Friday, October 7, 2016

Kidzania trip

He loves his trip to Kidzania.. sampai harini, mulut still tak berhenti-henti cakap pasal his trip to Kidzania.. Asal nampak bas, mesti dia cakap, "tu lah bas saya naik pergi Kidzania" hahahaha memandai la ko Mika..

anyway, dia balik lambat masa field trip tu. jenuh la aku tunggu nak dekat sejam jugak kat luar sekolah. last-last aku give up, and tukar shift dengan Maliki. sampai rumah, Mika dah macam zomba dah. flat. nak bercakap pun tak larat. jenuh la aku dok tanya-tanya, dia bolayan. kata Maliki dah nak tertido-tido dia atas moto. sampai kat rumah pon sama, tapi aku paksa mandi dulu mihmihmih

tapinya, lepas mandi segar la balik!!

Mika cakap, "Kidzania is sooo far away~~"

hahahaha maunya tak, redah jam kat LDP time peak hour kakakaka. gerak pukul 5:30 sampai school pukul 7 lebih.







semua gambar teacher kasi.. hehe i'm glad he enjoyed his field trip. risau jugak nak lepas dia ikut field trip macam ni sebab dia ni jenis active sesangat dapat lepas kat luar tu. tapi turned out, he's well behave. aunty zu cakap, ok je dengar cakap semua.. i guess part mengade ketegak semua is only reserved for mummy je la kot ye?



last word from Mika, "aunty zu kata, we can go to Kidzania with mummy too. nanti kita pegi k mummy~~"

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: