Saturday, October 9, 2010

270EX TESTING!!


Disclaimer:Testing ini tidak melibatkan haiwan atau manusia yang masih hidup atau pun mati!!


Seperti yang dijanjikan, mari kita lihat hasil testing speedlite 270EX tu. Testing ni aku buat dalam pukul 8pm lepas balik kerja sebab time tu takde cahaya matahari.. so takde la anasir2 luar yang influence result testing kali ni.. 


Shutter 1/30, ISO 400 and Aperture 3.5

Shutter 1/60, ISO 400, Aperture 3.5

amacam? kecik2 cili padi ye 270EX ni.. tak perlu aku ckp banyak, tengok gambar pun boleh nampak!! 


p/s: tension giler nak edit gambar sbb takde editing software!! busuk hati nye IT pegi remove admin right dlm laptop aku!!

5 comments:

Anonymous said...

bole le bergamba terlompat sane sini dalam rumah hantu kat disneyland nnt haaa..
kekeke~

Unknown said...

kasi up la sikit iso tu jadi 600-800, lagi cun kot hasilnya. pegi pektis byk2 lagi..pastikan gambar aku dan aqilah cun dlm madame tussauds tu nanti..ada paham??

Biqque said...

celaka kan korang nak gi madame tussauds tu!

Harlaney said...

@na: hahaha sudah pasti la.. ni testing2 version malas sbb dh penat..
@totty: melompat ke menerap ke pasti nampak cerah!!
@biqque: dah sampai kene la masuk.. kat UK aritu mahal sgt tak sanggup aku!

Unknown said...

rileks biq, tahun depan kot2 ada tiket murah ke HK, u bedal la..kan Mac-April-June-July-August masih kosong lagi..ha cam ne?? wink* wink*