Sunday, October 3, 2010

Speedlite 270EX

Hong Kong ticker kat sebelah tu tinggal 40 hari jek lagi.. tak sabarnyeee nak cuti!!! sbb nak pergi bercuti ke Hong Kong, semangat semakin berkobar2 la nak menyambar speedlite.. hahaha giler semangat! tp aku mimpi nak beli 270EX tu jek.. since aku pun beginner kan, tak perlu lah nak perabis duit kat speedlite mahal.. kalau tak reti pakai, hasil tak da bomb, bazir duit jek aku rasa.. 


so last week, aku buzz na.. aku tau dia mesti rajin nak turun kl, tak mcm cik abg aku ni.. seboleh-bolehnye tanak g area2 sg wang dan yg sewaktu dgnnye.. hasilnye??


tadaaaaa!!!


hari sabtu aritu jugak dia keluar mendapatkan speedlight aku neh.. hahaha pantas kan?


8 comments:

Anonymous said...

speedlite tuh ape ke bende jadahnye?
muni click iklan nuffnang td haa... kalu jumpe kat blog muni, click jugok ye!

hazreen said...

laney aku nak kirim fridge magnet bleh tak? hahahaha. ko tolong beli yg unik2 sket.

Harlaney said...

@metot: speedlite tu flash external tuk camera.. so kalau dlm madame tussauds tu takde la gambo kita gelap.. yahooo!!
@reen: insyaAllah.. nnt aku belikan.. ko pun dh kumpul jugak ke? hahaha

Biqque said...

pffttt!

Cawan said...

waahhh, kasi up laa sket hasil gambar.. yg filter Polarize ngaan Prime lens nk bawak tu maneeeee..

Harlaney said...

filter tak test lagi.. lens tu kan lens pinjam.. so lambat la sikit dpt nye.. hahaha

3plepl8 said...

speedlite = lampu limpah stadium

alamak hai, lately ni sume entries ada kena mengena ngan kamera je ni...apa sudah jadi? kihkih....

hazreen said...

a ah. aku skang dok giler fridge magnet plak. hahaha. tolong eh~