Friday, February 11, 2011

Buat Hal Lagi!!!

Ingat lagi tak si gelang kaki yang banyak bagi aku heart attack dengan drama yang macam2?? first attack bila si gelang kaki decide nak menyorok dalam socks gym busuk i (kisah si gelang kaki part 1)!! second attack bila si gelang kaki decide nak tido lama dari si tuan badan (kisah si gelang kaki part 2)!!! sampai sekarang aku tido pun boleh tersedar kalau dia nak melarikan diri!!
kali ni, si gelang kaki dah melampaui batas bila dia decide nak bunuh diri sendiri bila dia bergaduh dengan si gelang tangan time aku mandi!! tau jek la kat gelang tangan aku tu macam-macammmm ada.. pagoda, heels, gunting!! u name it~~ harus la si gelang kaki kecundang~~ sob sob sob!! 
keadaan si gelang kaki setelah kecundang!!
tulah, sapa suruh ko cari nahas.. aku jugak yang susah nak g anta ko masuk hospital!!

p/s: cik abang, i tak inform u sebab nanti u message i bebel-bebel pulak.. nanti bil you melambung, RM2 kot nak anta message from Dubai tu!! bertimbang rasa kan isteri you ni.. jangan mara ek~~

6 comments:

Anonymous said...

ish ish. gelang kaki pun bole buno diri. innalillah....

Biqque said...

pajakkan jeeeeee...hahaha!

Harlaney said...

tak sampai hati nak pajak.. itu adalah hadiah..

Unknown said...

tak usoh pakai lagi senang..huhuhu

malique said...

i tak marah pon..nnt ada rezeki beli lain pulak~

Harlaney said...

woohooo!! tp i sayang yang ni.. ada padlock comel!! tak yah beli lain, repair jek yang ni tp tambah loceng plsss~