Wednesday, February 9, 2011

Pakej Berurut Pn Sarimah Yahaya

Mencari tukang urut?? Pakej Urutan Bersalin?

Urutan satu badan (1 jam) RM50 

PAKEJ URUTAN BERSALIN (3 hari) 

Urutan Ibu sahaja RM180 

Pakej A - RM350 
- Urutan ibu
- Bertungku
- Mandian untuk ibu & bayi
- Barut/Bengkung ibu 

Pakej B - RM300 
- Urutan ibu
- Mandian untuk ibu
- Bertungku
- Barut/Bengkung ibu

Pakej C - RM285 

Option 1
- Urutan ibu
- Mandian ibu
- Bertungku

Option 2
- Urutan ibu
- Mandian ibu
- Barut/Bengkung ibu 

Pakej D - RM225 

Option 1
- Urutan Ibu
- Barut/Bengkung ibu

Option 2
- Urutan Ibu
- Bertungku

Option 3
- Urutan Ibu
- Mandian Ibu

Untuk wanita sahaja.

Hubungi Puan Sarimah Yahaya untuk tempahan dan pertanyaan:
No 16 JLN DAMAI 2,
TMN DAMAI INDAH,
JLN SEMENYIH,
43000 KJG SELANGOR.
H/P  : 017-2260530
Rumah: 03-87373270

Eh tiba-tiba buat post pasal tukang urut pulak!! Last week aku pegi rumah Cu berurut~~ sungguh enak sekali!! disebabkan aku sendiri dah rasa, aku boleh la recommend kat kawan-kawan semua!!

p/s: this is definitely the best way to de-stress!!







4 comments:

Anonymous said...

aiyoo. da jadik ejen cari pelanggan pulok ke? heheh

Hawa Azman said...

urut perut sekali? semoga cepat dapat baby!

Biqque said...

ye, saya yg penah merasa berurut dgn puan sarimah, juga menyeru anda sekalian utk mengambil pakej tersebut.

ewah!

Harlaney said...

pn hawa, tu berurut saja2.. tapi kalau leh cepatkan dapat baby.. bagus jugak kakakaka..
metot: cu cakap dia kasi urut free kalau dpt customer.. ;p
biqque: best kan.. aku siap nak tertdo, nasib baik cu byk cakap..