Tuesday, February 8, 2011

New gadget in the house!!

Few weeks back, company en husband buat annual dinner in Johor.. siap dapat free pass to Universal Studio lagi.. saya sangat jeles, rasa mcm nak apply keje kat situ jugak! Hajat nak sebuk tumpang pn tak kesampaian sebab kerja-kerja yang perlu disiapkan..
To cut the story short, before dinner en husband ada call.. nak melapor diri before beronggeng sampai malam buta.. sempat la dia bergurau suruh doa semoga dia menang lucky draw sebab dah lama sangat dia tak menang.. en husband ni lain dari aku.. dari dulu sokmo je dia dpt lucky draw.. aku bertahun dah keje, sekali pun tak pernah dapat.. apa ke malang nye nasibku ini..
Esoknye, dia call lagi melapor diri sebab aku malam tu selamat tido keras.. tak kuasa nak tunggu goodnight call dia kan.. aku tanya ada menang tak.. dengan selamba katak dia tipu cakap takde.. aku pun ok kan jek la..
Sampai jek rumah petang tu.. dia tunjuk la segala mak nenek dia beli kat US tu.. termasuklah freezer mug yang sangat tak practical tapi mahal ;p lepas penat aku dok mengutuk mug mahal dia tuh.. dia hulur satu sampul surat.. hahahah dapat jugak dia lucky draw tahun ni.. Alhamdulillah, murah rezeki en husband aku ni.. harap-harap lepas ni murah rezeki dapat keje over the sea so boleh la aku berenti keje and ikut sama migrate ke land of nowhere!! Ok bebeh~

Nak tau dia dapat apa??

Tadaaaa!!!
Macam tau-tau jek yang aku memang bercita-cita nak angkut benda alah ini.. so that aku boleh amik video anak-to-be hari-hari.. angan-angan tinggi walaupun takde roti dalam oven.. handycam dah ada, anak bila nak ada nih?

5 comments:

Cawan said...

cawan closing 2010 dgn lucky draw hotwheels 4 bijik jekkkk jadi laaahhh..

wahhh ade handycam, bleh sewa pergi over seaaaaaa... Aqilah dh ready pakai gaun ni!

Ace said...

Wah! Nak kena pulun hari-hari ni sampai oven berasap... hahahaha.. kalau tak, rugi jer handycam tu.. :p.

Harlaney said...

@cawan: hahah boleh2, weekend ni kalau korg tak kemana leh la datang.. amik gambar aqilah menari lagu jaiho pakai gaun!!
@aini: hahaha tengah pulun la ni.. tp susah sbb cik abang asyik outstation!

Biqque said...

gile lah! aku tak penah dpt lucky draw ok! menci!

Harlaney said...

biqque tak payah benci2.. aku pun tak pernah dapat!! thn ni dh la adiah best2.. aku aim travel voucher 3k, jatuh ke tangan orang lain jugak.. cis!