Wednesday, August 10, 2011

Cloth Diaper Giveaway - Bettermoms Bamboo ClothDiapers

neno neno neno... orang sebuk semayang terawih aku sebuk la nak buat entry pasal Cloth Diaper giveaway anjuran Bettermoms Bamboo ClothDiapers nih.. hahahah nasib semayang terawih kat rumah berimankan suami sendiri je.. so timing tu boleh la pilih kan.. erks..

apapun, aku memang macam berminat tengok cloth diapers yang kalernye amatlah comel2 belaka walaupun agak lemah bila fikir nak basuh.. cik abang tu pulak siap suruh aku beli washing machine lain tuk cloth diapers je kalau aku nak pakai benda alah ni.. boleh?? so memang tak kesampaian la kalau nak membeli satu... kot-kot la dapat free satu, lepas try jatuh cinta plak.. boleh la i borong kat Bettermoms.. hihihi

so peluang untuk mendapatkan cloth diaper percuma ni takkan aku sia-siakan, dapat tak dapat lain cerita la kan.. yang penting tu usaha!!

so kepada ibu-ibu and mom-to-be out there, yang nak mencuba or nak menambahkan koleksi cloth diaper anda.. jom la kita serbu giveaway ni beramai2!!


p/s: moh la kita berterawih pulak!! 

2 comments:

hazreen said...

hahahahha! ko niiii... dah laa borong pampers banyak giler, cloth diapers pun ko nak try gak.. haha.. sabo je laa.

Harlaney said...

hahaha biasa la.. comel ok cloth diaper skrg ni.. walaupun aku tak nampak kerajinan aku nak membasuh dia.. kot2 la si leon terjatuh hati pulak kan nak pakai benda ni and basuh sekali.. kakakaka