Tuesday, August 23, 2011

PHOTO CHALLENGE BALIK RAYA 2011

masih ingat entry Photo Challenge Balik Raya - Laney ?? contest yang membuatkan aku buat kerja-kerja giler sambil disupport oleh seisi keluar termasuk mak and mak pak mertua aku?? hihihi memang best buat photo challenge nih!!
guess what, the challenge is back ye kawan-kawan semua.. kali ni lebih gempak lagi challenge-challenge yang korang kene completekan... haruslah hadiah dia lebih gempak lagi tahun ni.. Last year aku menang ticket ke Myanmar!! Mana la tau tahun ni leh dapat ticket ke Korea plak ke kan??
so kalau korang berminat, jom terjah apa pulak syarat2 challenge tahun ni kat Chawanna & Biqque
aku tak sure la mampu ke tak nak buat challenge2 ni since perut pun dah makin berat.. sah-sah cik abang tu tak kasi nye... nak basuh baju baby manually pun dia dah bising suruh tunggu dia blk jek.. ni kan pulak nak panjat pokok kan?? 

p/s: kalau korg menang, sila la share hadiah dengan aku.. :)

4 comments:

Unknown said...

heheheeh aku tak suh panjat pokok pun. Aku kata di ATAS pokok huhuhu..cer pikir..cer pikirrrrrrrrrr

Biqque said...

haaaaaaaaa aku baru nak ckp, Na tak suh PANJAT pokok...ATAS, ATAS, ATAS...

Yana said...

rasa cam best jer contest ni! hahahaha rasa cam mau cuba la!

Harlaney said...

cuba yana jangan tak cuba.. aku still dlm kiv!! isk isk isk, tunggu result pengadil!