Friday, August 26, 2011

Me Birthday!!

My birthday falls on Ramadhan again this year.. so no special birthday celebration for me again this year.. umur pun dah meningkat satu anak tangga lagi huhuhu but i don't really care cause my 1st baby is on the way~~ syukur alhamdulillah!!
Paling terharu bila kawan-kawan tercintun still remember my birthday and celebrate jugak!! I LOVE U ALL!! muah muah~~

First celebration is of course with en suami.. pandai dia sorok2 cake dalam peti walaupun wife dia ni dok asyik buka fridge je lepas berbuka sebab nak mencari segala macam makanan untuk dilahap~ hahaha terima kasih en suami :) i love u bebeh!! malam tu, before the clock strikes 12.. aku dah ting tong penat giler.. tapi en suami refuse to go to bed, bagi alasan nak siapkan report la bagai.. padahal dok sebuk update blog and main iphone dia.. sabor jek la.. rupa-rupanye ada udang disebalik batu.. tepat kul 12, dia hulur one slice choc mud cake from secret recipe, one of my fave cake.. huhuhuhu... walaupun dah nak masuk tidur, aku still melahap dengan jayanye!! 
 my first cake for this year!!

The next day pulak, we are having Iftar session with G2-ians tersayang!! ni memang event yang ditunggu2 setiap tahun sbb this is the only time we get to meet everyone.. well almost everyone.. this time around, lynn tak berjaya menghadirkan diri cause she's still in client site in Bangkok.. hoh, berpuasa di perantauan budak tuh! pastu yana plak berjaya memunculkan diri.. wewewe lama giler kot tak jumpa mama yana.. banyak la korek rahsia2 bersalin kat dia untuk mental preparation.. lepas habis makan, kitaorg lepak tuk bergossip plak while cik abang-cik abang semua went for their prayers.. pastu tengah sembang2, datang la pak cik pizza ni.. while holding a few birthday candles, tanya "nak light lilin ke tak?" hahahahaha right in front of me.. tak ke kantoi disitu.. tapi serius i didn't expect any celebration, dapat jumpa korang pun dah best!! so nanab, mission accomplished! aku still suprise tengok lilin birthday tu hihihi sayang korang~!! next baby jom produce time sama lagi nak??

Gambar yang dicilok dr blog reen. Cupcake itu sangat la sedap, especially yang choc flavor!! Honey nanti kita g beli lagi deh~

Then few days back, boss aku pulak dapat tau birthday aku baru je lepas.. and kebetulan, ada another colleague is also celebrating her birthday few days after me.. dia pun pegi beli Cheeze Choc Cake and ajak all team members to celebrate our birthday.. wah, budak2 ni siap aku suruh buka puasa.. katanya, since i've been fasting for half day.. nanti ganti for half day jek la.. hahahah how i wish i can do that, terliur aku tengok dorang makan cheese cake tu..
gambar the whole cake tak sempat nak snap, sebab i malu2.. so snap aku nye bahagian je dah la.. cake ni ada lagi dalam fridge~

pastu the latest one was 2 days back.. its not actually a celebration.. penyampaian hadiah je!! nevertheless, it was the best suprise ever.. walaupun aku tau dorang beli apa for my birthday.. kata aku yang request kan~~ hihihi TQ so muchhhh ye office mate yang baik hati tapi gile tak hingat dunia!! gambar tak leh up lagi since aku tak assemble lagi baby cot yang cantik amat itu :) korang la curi tulang, padahal dah amik contract pasang babycot aku!! owh, dan aku sangat terharu sbb ex-LOB manager aku pun contribute sama.. segan i!! TQ everyone!! next year boleh la aku demand hadiah mahal sikit ehem tapi tuk mummy la bukan baby M~ this year i kasi can jek...
 
baby album.. contains photos and wishes from my office mate :)
p/s: birthday tahun ni paling meriah aku rasa.. adakah sebab baby on the way?? so haruskah buat baby every year?? errmm.... 
p/ss: Hizam, never ever call me late at night and mentioned ROCA and issue in the same sentence! hish, aku dah ready nak bunuh user bila ko sebut perkataan keramat tuh!

1 comment:

Unknown said...

nak kek jugak..simpan kalau ada...hehehe