Monday, August 1, 2011

Say Hi to baby M~!

Just like any new parents-to-be, obviously we are super excited to see what our baby is doing inside!! tak perlu pun sebenarnya buat 4D nih... tapi tergedik-gedik jugak nak buat.. research punya research, dapat la tau Vision College ni ada provide 4D scan.. murah pulak tu since dia just provide 4D scan jek without any consultation.. so kalau korang nak pegi amik gambar baby dalam perut, sila la jenguk Vision College nih.. tapi make sure buat appointment awal.. disebabkan aku tatau, aku call one day before je.. hampa betul bila dia cakap they are fully book till Sept.. hoho, takkan nak tunggu sampai Oct.. silap-silap baby M pun dah keluar kan.. lagipun the best time for 4D scan is between 23 - 30 weeks..
since dah melepas peluang, kami decide to go for the detail scan kat hospital sebab nak jugak buat 4D scan.. hahahah sanggup tuh! then pagi Ahad, lepas Subuh aku sanggup bersengkang mata and melawan godaan syaitan tuk sambung tido.. google la pasal 4D scan lagi.. alhamdulillah, terjumpa pulak iklan pasal 4D ni.. murah jugak.. aku pun call le tanya.. alangkah bahagianya hati bila dia cakap dia byk slot available lagi.. terus la aku set appointment!!

 Footprint~
finally he revealed himself after more than 30 minutes!! penat doc dok goncang-goncang perut aku just to force him to move.. still part of his feet is covering his face.. degil kan baby M~
special pose for mummy and daddy.. ACTION KAMIN!!! tangan bersilang.. kaki pun naik sampai kat muka, mmg flexible sungguh la budak kenit nih~
eh gatal pulak kaki ni.. kejap ye saya garuk!! krukk krukk~~

kepada sesiapa yang nak buat 3D/4D scan dengan harga murah, boleh la cuba kat sini.. aku siap dapat consultation lagi about baby size etc.. RM100 jek puas hati sebab dia memang sedaya upaya tunggu sampai nampak muka.. abis dia godek-godek perut ko kasi baby gerak!!
Call Jezzlyn @ 017 - 620 2933 for inquiry/set an appointment. Dia ada a few places rasanya, sebab masa aku call dia suruh pilih tempat.. and i choose Hospital UMRA kat Shah Alam

p/s: baby M ni super flexible and degil.. tangan and kaki dua-dua duduk depan muka, bila kene poke dia boleh buat dek jek.. ikut perangai sapa la tuh?? tapi aku still happy~~ tak sabar nak jumpa baby M!

2 comments:

Unknown said...

Aiyooo..acrobat la pulak.emm elok le tu..Aqilah sampai sekarang, boleh masuk kaki ke mulut..mungkin boleh anto ke kelas balet minah tu..hehehe

Harlaney said...

hantor jgn tak anto.. kalau aku anto anak aku cam pelik la pulak kan.. hahaha