Wednesday, May 26, 2010

Shop till you drop.. again!!

macam baru jek lagi aku buat post pasal shop till u drop.. pas blk dr UK.. aku dh shopping sakan dah.. pastu cam janji dgn sang suami tak nak shopping dah.. nak simpan duit beli rumah.. pastu aku pi shopping lagi.. keh keh keh.. pastu janji lagi tanak shopping dah.. tp smlm pegi amcorp mall.. nak beli la 2/3 buku.. sekali aku p borong sampai 10.. wahahahha.. sangat gile bila aku pegi kedai buku.. dang!! Tapi seronokla aku, cukup stok tuk 2-3 bulan.. maaf la cik abang kalau anda rasa disisihkan.. aku ni kalau dh dpt buku.. makan pun tak ingat..
my new books!!

tak sabar nak start baca buku malam neh.. baru je smlm abiskan cerita Tell Me Your Dreams... ni round ke-2 aku baca still menarik perhatian aku.. pegi keje balik keje 2 hari ada driver.. ehem2.. TQ mek aku sbb kasi aku lepak rumah ko plus jadi driver aku yang anggun dan montel! muahs2
buku tu boleh dimaafkan lagi.. sbb sang suami pun cam bakar2.. bukan selalu aku melawat kedai buku kan.. alang2 rembat la byk sikit.. terima kasih ye sang suami sbb bagi kata2 semangat kat I tuk membeli belah dengan jayanya!!
lepas tu.. terjumpa pulak bedside table yang sangat cantik dan sangat sesuai dgn almari bajuku.. hasilnye.. kami merembat jugak bedside table tu.. weeee suka!! Ada dah tempat aku nak letak buku.. takde la aku campak2 tepi katil je!

owh sebelum terlupa, sumthing totally out of topic sebenarnye.. last weekend masa jalan2 ngn metot kat wangsawalk.. aku jumpa buku ni kat popular.. eh ke mph? 


Senjakala?? Cinta Baru.. hahahah saiko ke per.. lupa plak aku nk check ni BM nye version ke tak.. 

No comments: