Wednesday, June 30, 2010

Gatal!!

Kulit aku sangat la mengada & sensitive.. selalu kene gatal2... dr kecik lagi.. tapi sejak aku berpindah ke Ukay Perdana, tak pernah pulak aku kene.. sampai la skrg ni... miracle jugak la.. dh almost 2 years!! 
tup2.. badan aku naik gatal2 lagi.. sob2.. semua ni gara2 mandi kat Sg Tekala!!! paling best.. bukan aku sorg jek yang kene.. si nget, mek n epy pun kene.. apek ngn sang suami je free from gatal2.. apek maybe sbb dia tak mandi sgt.. sang suami pulak lagi la.. nak masuk dlm air pun payah... bertenggek atas batu jek keje dia..
aku tatau la meter kegatalan dorg takat mana kan... yang pasti.. aku nye dah leh keluarkan red alert!!! makin lama makin banyak muncul bintat2 merah itu.. pegi office pun dok tergaru2.. dah macam beruk pn ada!! dang.. terseksa hidup... nak menahan diri untuk tidak menggaru adalah sesuatu yang mustahil...
pelik bin ajaib, aritu aku pegi ngn geng sekolah.. takde plak kitaorg kene gatal2.. mungkinkah kerana aku pegi bersama geng2 budak gatal? erm.. musykil betul.
jom tgk aksi2 terlampau di Sg Tekala sebelum kejadian malang berlaku... 
 
  

  
Tempat bertenggek sang suami
 
Muka org tak mandi pagi mmg cenggini!

p/s: moga2 ubat tyt yg aku sapu tu mujarab la.. malas nye nak melawat clinic~~ *sigh*

No comments: