Sunday, June 5, 2011

First purchase!!

My baby is 20 weeks today.. Woot... Woot.... Sangat excited and happy walaupun skrg ni asyik heartburn je kalau salah makan.. Tiap hari kot aku salah makan~~ pedas sikit pun tak boleh *stress sungguh*

Anyways, lama jugak aku bertahan from purchasing anything for my baby.. Sangat miracle... Tp since we've reached the midpoint in my pregnancy, akhirnya aku beli jugak one set of mitten and booties..



Jadilah~~ next checkup, once doc confirmkan baby gender (kalau dapat) kita pulun okeh baby...

p/s: mode tak sabar nak buat next check up~


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

saly said...

ala babe, xyah tunggu check up, ko beli je kaler selain pink biru. merah ke, hijau ke..ahaha.. xpun beli je brg2 lain seperti stroller ke, sterilizer ke.. janji dpt sopping.. ahaha

Harlaney said...

kah kah kah.. kan kan.. kemaruk dah aku nih nak bershopping.. tp this week aku kene gi survey hospital mana aku nak deliver dulu.. dah settle tu baru aku shopping!

saly said...

survey hospital mana nak beranak mcm survey hotel nak gi bercutii plak aku rs dgr ko ckp.. ahahah... sile survey mknan jgk, aku dulu beranak jek kat pantai, tapi mknan kat kantin teknik brash lagi sedap.. ahahah

Harlaney said...

Hahahahha oooo betul jugak kan.. Nanti aku tanya, jgn dorg pandang slack sudah.. Beranak ni cam holiday gak la kot.. Kan best kalau dpt cuti 3 bln~