Monday, December 5, 2011

LittleWhiz.com

punyalah excited sebab parcel from LittleWhiz.com dah sampai.. last Monday dorang ada buat warehouse sale so Autumnz double zip lock tu jadi sangat murah.. ok mahal sikit from the Expo kat midvalley, tapi hari tu aku pandai sangat beli 4 kotak je perasan macam boleh tahan lama 4 pack tu.. sekali dua minggu dah habis satu pack.. memang tak cukup la nampaknya kalau nak menunggu the next expo! so nak tak nak terpaksa la stock up lagi. so bila tengok sale kat LittleWhiz terus aku order yang 6 packs for RM55..
bila aku track order, estimate time should be 1st Dec. tapinya hari ni baru sampai.. tak efficient langsung.. sanggup postponed plan nak tidurkan Mika sebab nanti delivery sampai kang terbantut usaha~ Mika tidur je (lepas 2 jam berdodoi and minum susu!) terus aku buka kotak.. TADAAA~~

salah barang daa.. terus aku double check order aku kot-kot aku yang tersalah click kan..
sah-sah aku order zip lock kan!! heee bengang aku.. terus aku call dorang pastu apek tu boleh blur-blur plak bila aku cakap dia salah hantar barang.. dia suruh aku send email pulak.. nasib baik dorang akan datang to collect bottle ni.. kalau dia suruh aku pos, memang nak kene maki la kan..

p/s: pandang rendah kat littlewhiz.com..

No comments: