Wednesday, January 18, 2012

Kisah si budak ignorant!

di satu hari yang dingin...
saly : babe, airasia dah suspend route to Paris, last flight 31 Mar. tapi dia bagi alternative travel option at no cost. hehe
aku: (dengan penuh confident and hati berbunga-bunga) aih kene singgah London dulu la nampak gayanye!! Leh merasa naik eurostar gini!! 
saly: London pun dah suspend, last flight mar jugak.. tapi mesti dia bagi alternative flight. sekali dia bagi emirates... wahhh... ahahaha

dengupan jantung budak ignorant berdegup kencang terus picit no tepon chawanna.. rupanya dorang pun baru tau!! apa perbincangan dan keputusan yang kami buat itu selepas tu?? biarlah rahsia.. cewahh! saja nak menambah excitement dalam hidup aku kan abang tony~

p/s: bz sangat pasal anak, sampai bab2 lain tak amik port dah..
p/ss: tak dapat le eden nak merasa naik eurostar jugak eh??
p/sss: time kasih daun keladi la pn saly sebab tolong jadi radio bergerak i~ xyah susah-susah nak baca paper~

2 comments:

saly said...

wahhh aku masuk blog,glamer aku..tapi aku nak masuk blog icam,lebih glemer..ahahah.. so ape keputusannye? air asia bg flight ape?

Harlaney said...

katanya feb baru dia start kasi tau cemana.. skrg dia tgh settlekan yang india tu semua sbb yg tu dh dekat dh tarikh last flight~