Thursday, July 20, 2017

Cerita Aidilfitri 2017

Cerita raya kami. Biar gambar je la berbicara~
 
Aktiviti normal bila balik kampong, cuma kali ni jumpa props baru nak main air kat luar.
 
Layan main crocodile. Laiqa mampu jadi tukang kacau je sebab dah kene gigit sekali.. sampai harini duk cakap takutt.. takutt kalau ajak main..
 
 
OOTD first day.. kami #gengemeraldgreen
 





 suka benor buat funny faces. Baju by mami.
 

 jumpa kitten.. terus tanak lepas.. siap nak angkut balik budak belacan ni.
 
 Genting premium outlet. tak best for me, semua outlet kat Malaysia ni tak best bagi aku. aku masuk VS, harga underware dia sama macam harga boutique masa aku beli time sale aritu. baik aku tunggu sale je.. cuma kasut pure boost aku tu murah kat sini..
 



 hasil tangan Mika. aku pesan tak nak nampak kaki..
 
 ni time beraya kat Perak. beraya kat charcoal factory lepas pekene mee udang mak jah. hipster sangat. mee udang mak jah tak sedap. mee keras tak celur, kuah cair, udang tak fresh and kecik. pastu takde mee udang biasa, dia jual special nya jek..
 











kami.. dulu kini dah selamanya.. saya nak bagitau, ni baju raya tahun-tahun before masa Mika umur setahun lebih.. I boleh pakai lagi you, jangan jeles~~
 



 BTS
 

 #teamrayakajang rumah wajib tiap tahun sebab boleh layan tempoyak

itu je lah kot cerita raya kami.. lepas habis beraya ke rumah sanak saudara, kami bertandang rumah kawan-kawan macam biasa dan macam selalu, we are too busy eating and catching up tak sempat la nak bergambar-gambar..

No comments: