Monday, August 10, 2009

nasihat dr si kenit~

kisah comel ni terjadi di Midvalley semalam.. right after pegi pameran pengantin... lepas je cik abgku beredar nk g beli makanan.. si kenit kat sebelah meja tegur aku..

si kenit: eh, kakak tau ke pakai chopstick tu?
saya: tau lah dik
si kenit: ooo, macam org cina..

time ni mak dia dh malu2 ngn aku.. marah anak dia.. aku ckp takpe.. then bila aku tanya berapa umur dia,

saya: berapa umur si kecik ni?
mak si kenit: 7 thn, memang tak takut org..
saya: wah, comel!!
si kenit: thank you.. (sambil tersenyum bangga hihi) akak, siapa lelaki tadi? abang ke adik?
saya: kawan.. (ehem ehem, kene bersopan dengan adik adik kecik ye ;p)
mak si kenit: eh eh sibuk pulak dia.. dia ni memang banyak soal..

yang paling best., right before dia blah.. dia bagi aku nasihat,
si kenit: kakak, walaupun dia kawan kakak.. kakak kene berhati2 sebab dia mungkin ada niat jahat (hahahahhahaha.. time ni aku dh gelak dh)
saya: ok, adik pun jaga2 ye, jangan cepat percaya orang..
si kenit: ok... (sambil bangun).. kakak seksi tak saya?
saya: tak lah, comel je
si kenit: nasib baik (sambil betulkan baju dia)

hihihi comel kan si kenit tu.. lupa nk snap gambar dia..

honey!! u ada niat jahat kat i ke? la la la la~~

No comments: