Wednesday, April 7, 2010

Love is you and me Contest

  
 
we've been married for 5 months and 4 weeks, we've been together for more than 5 years!!
we are hoping for a million tomorrow~~ 

chewah.. tiba2 je kan aku upload gambar ni.. huhuhu tujuannye sbb nak masuk contest anjuran pn bibah.. hihih this is my first time joining a blogger's contest.. so doakan kejayaan aku.. *mode poyo* tapi peduli apa kan.. kot2 la boleh menang hadiah menarik dr kedai accessories pn bibah kita.. paling best, boleh pilih hadiah sendiri.. mari2 kita melawat Sabah Accessories!!

kepada kawan2 lain yang berminat nak join, click la banner kat bawah for more info

5 comments:

Unknown said...

la lane....
aku xtau pun ko ade blog...muahahaha....

Harlaney said...

uik.. cemana ko leh sampai blog aku ni? haahaha

beba said...

mesti la sebab peah pon masuk gak contest aku..hohoho..

hadiah tu kalau letak gambo kat situ..kalau menang maybe aku akan kasi (tengok gak budgetnye berapa :p)..hohoho..tp ko takde pon letak gambo..so nnt aku kasi ikot suke aku jek la..kalau menang la..haha.. :p

dah check dah...everything ok..sudah complete..

gudlak kay.. :D
kawan2 gak..tp menang tu blom gerenti lagi tau. :p

beba said...

eh..jap..ko dah follow aku ke blom ek? cam tak jumpe plak nama ko..huu..

Unknown said...

ape yg dikatakan oleh puan beba tuh amat benar skalik.....

dia soh aku masuk kontes dia nie...aku masuk...peh tuh aku tgk link2 blog org yg masuk contest tuh...skalik tejumpe ko punyer blog....huhu....