Wednesday, April 7, 2010

oleh kerana system down dah 2 jam.. dan aku kene stayback jugak just in case system is ok kul 6.30 nnt.. aku pun merajinkan diri tukar background blog kerana cik abgku complaint kata girly benor background tu.. hee byk songeh.. owh system tolonglah down sampai pukul 7 so that aku boleh balik.. 
sedih betul this week kene masuk kul 9am and balik kul 8pm.. semuanye kerana client baru itu.. pekerja of the year tak aku.. plus takde org kat sini yg leh tlg meringankan beban aku :( boss pun cam besar kepala sejak naik pangkat jadi capability lead ni kan.. weekend pn dipaksa jadi on-call.. cemana tu?
cuti pulak kene freeze tuk 2 bln, so cita2 aku nak pegi bercuti2 mesia terpaksa dibatalkan.. uwaaaa.. nak g penang.. nak g cameron!!!


seriously aku rasa cam nk mencari keje baru pada saat dan ketika ini jugak.. 

No comments: