Thursday, May 12, 2011

Aku suka!!!

Cik abang saya sudah balik!!!! Wewitttt~~~~ as usual haruslah ada buah tangan kan, especially bila dia kene extend his stay kat Germany tuh... Huh menyampah!!!
As usual jugak, haruslah aku suruh mengusha lolita lempicka yang aku takde lagi.. Tapi dia refuse nak layan obsession wife dia yang comey ni.. Jangan riso, tahun depan aku balas dendam..
Tapi aku tetap suka bila dia hulur benda ni!!!




Sangat memahami cik abangku sayang~~ macam tau-tau jek plan i membeli handbag ni thn depan...

isi kat dalam???
Le Pliage from the Spring 2011 collection..

Saje je cik abang ku amik the biggest size available sebab nak letak barang-barang mak nenek tuk anak dia nanti.. musykil aku, bag ni tuk aku ke tuk anak dia? 

p/s: kene cari pulak handbag apa nak beli next year nanti!!

- Laney on BlogPress

No comments: