Tuesday, May 17, 2011

Budak kecik!

last friday pergi checkup.. since im in my 17th weeks, macam berbunga2 sbb there's a big chance i'll find out my baby's gender.. colleague aku baru 14th weeks pun dah tau.. harus la aku jadi makin tak sabar..

lepas bersoal jawab dengan doctor, tiba la masa nak scan.. aku dah tersengih cam kerang busuk!! tapi malangnye, si kecik ni saja nak sabotaj mummy dia... punya la lama doctor tu scan perut aku sbb dia confuse camne kedudukan baby nih.. yang nampak, atas kepala dia jek.. pastu nampak tulang belakang, tangan kanan and kaki kanan dia tergedik2 melambai2 macam nak say hi!!
doktor tu siap goncang2 perut aku nak suruh baby bangun.. kot2 la dia tukar position kan tapi haram!! ada la 15 minit jugak doc tu tunggu.. kecik2 dah tunjuk taring ye... keluar nanti siap, mummy gigit2!!

disebabkan babyku sangat lah flexible, and pandai menyorok.. takdelah gambar baby checkup kali ni.. ada gambar pun tak nampak rupa baby langsung.. hampa!!

p/s: make sure next month baby behave ye.. kalau tak mummy merajuk, nanti baby keluar pegi shopping barang-barang baby sendiri..

4 comments:

hazreen said...

laney dah boleh nampak ke 17 weeks? aku pun teringin nak tgk baby gender gak.. hahaha..

Harlaney said...

patut dah boleh nampak.. member aku 14 minggu pn dah tau.. baby aku saja nak menyorok... grrrrr!

hazreen said...

aaa.. bestnye! 14 minggu dah nampak.. baby ko nak bagi suprise kat mama! hahaha

Harlaney said...

hahah tapi mummy nak tau sbb mummy nak start shopping hahahaha