Sunday, March 18, 2012

Felt applique Aqilah~

Felt applique tuk yong Aqilah dah siap~ cuma tinggal nak tampal kat baju jek lagi.. Silalah cari tshirt kosong je Na, nanti aku g umah patch-kan je.. Special tu ko, service sampai ke rumah~

haiwan apa yang bertuah menjadi pilihan hati eden kali nih??

TADA!!!




Liza si burung hantu~

warna garang je yang ada dlm stok, lain kali kita buat yang comel2 dengan color2 pastel plak..

p/s: amacam, berbakat tak saya? Boleh ambik tempahan tak? Hihihi

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 comments:

Cawan said...

Yeay! aqilah mesti suka jek, asyik bird bird bird.. chip chip chip.. he he...

Unknown said...

ok nanti aku cari satu tshirt/singlet putih utk dia hehehe

CumiCumi said...

bole buat bentuk doodols muni haa..

CumiCumi said...

bole buat bentuk doodols muni..

Harlaney said...

@totty: haa lepas ni buat doodols plak muahahha best plak buat benda nih!!
@iz: pasni kene ajor dia bunyi burung antu plak..
@na: dah ada baju nnt inform aku.. aku g rumah~