Wednesday, March 14, 2012

Felt Craft: Little Blue Alien Applique

Kejap je dah siap hasil tangan nih.. project simple memang la kejap kan~

Little Blue Alien: In progress

Dua hari je dah siap felt applique nih.. since baju pureen sleepsuit tu bosan benor la rupanye.. dah la warna putih.. then ada logo pureen yang kecik kenonet tu je kan, aku pun rajinkan diri tambah sikit kasi meriah.. semalam jugak Mika rasmikan baru lama, berwajah baru nih.. masa aku tunjuk kat dia, dia tersengih-sengih macam biasa jek.. muka selamba capai alien tu, ngap masuk mulut!! alien pun ko nak makan, tatau le nak cakap apa dah~

Hasilnye!!
boleh tahan jugak le cantiknye kan alien tuh kan.. hahahah perasan!! uihhhh excited aku, macam nak pegi buat benda lain pulak lepas nih.. buat roket pulak jomm!! sebelum tu kene la reveal project felt lion tu dulu.. dah siap dah, tapi sebab Mika tak rasmikan lagi.. so tak leh la aku nak revealkan lagi.. kita tungggguuuu!!

p/s: pandai berjimat si Mika ni!! pacifier and teether semua dia tak nak.. mahal and tak sedap katanye.. jari mummy tetap di hati.. aku sumbat jari baru le dia nak diam.. kalau tak ook eekk ookk eekk je manjang.. hai la anak~

2 comments:

Unknown said...

Buat utk Aqilah satu..yang comei2 sikit..

Harlaney said...

haa nak gambo pe? meh2 aku buat!