Monday, September 9, 2013

Sushi and Sashimi~

Another entry about food!! Japanese food~ hahaha sila banyakkan bersabar.. Kalau membalun Japanese food macam tak ingat dunia, sah-sah untuk team lunch..

Sashimi salmon, yellowtail and satu lagi tak tau la pulak ikan apa.. tapi for me salmon is always the best!! asyik makan sashimi jek, mesti banyak ulat-ulat membiak dalam badan aku nih haihhh~~ kene detox ni kalau nak tambah baby kakakaka

Salmon steak~ sangat sedap and berlemak~

octopus.. another favourite tapi tak ingat apa tah nama sotong nih~

Ebikko je pilihan hati~ sushi selamat ni aku panggil~

Salmon skin maki yang paling atas sangat sedap~ yang lain i tak minat nak rasa sebab wajahnya tak berapa nak menginzalkan~

dessert!!! chocolate and wasabi ice cream~~ tak sangka wasabi ice cream tu sedap jugak.. kedai ni aku recommend jugak sebab harga murah jek, around RM48++ tuk buffet. tapi cuma dibuka dr pukul 11:30 - 2:30 pm.. kedai ni nama MAIU dekat sri petaling..

sekian laporan untuk kali ni... jom pegi makan subway, sub of the day arini BMT~

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

Biqque said...

tension nyer tgk!! aku kena bersabar lagi ni...

aku suka sotong tu, kalo kat sushi king namanya chuka idako :D fav!

Harlaney said...

hahah bersabarlah tapi kalau yg bukan raw aku melantak je makan time preggy.. yg raw2 ni jek yg kene puasa~

Unknown said...

nampak sgt sedap sushi kat situ...blogwalking...jemput singgah ke blog saya yang tak seberapa ni..:)

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/