Friday, September 25, 2009

Life in Ipoh continue~~

Menu hari raya ke-4, mee rebus!! owh amatlah sedap.. aku makan berpinggan pinggan, tak caya? meh tgk perutku hehe dh mcm bola aku tgk adeh..

Hari raya ke-5, menu kitaorg bihun sup. Malamnye pulak, kul 10 camtu abah complaint ckp lapar.. sbb tak lalu dh nk makan nasi dan yang sewaktu dgnnye, kitaorg wat barbeque.. 


hari ni, dh kene balik kl balik!!sedeh nye kene balik awal, semua gara2 nak cuci rumah kat PUJ tu.. kalau aku tau baby tak jadi wat open house minggu ni, dgn senang hati nye aku blk hari ahad, biarkan cik abg tu cuci n kemas rumah sendiri huhuhu.. 

dah la tahun ni last boleh beraya lama2 kat ipoh tu, pasni kene balik 2 kg.. jauh plak tu kan.. nasib badan!

terima kasih boss sebab kasi extend cuti hahaha bahagia betul dpt boss baik ati cenggini..

2 comments:

Biqque said...

bila nak dtg puj lagi?

Harlaney said...

maliki dh pindah puj dh.. aku lepas kawin baru pindah.. berjiran la kita pasneh..