Thursday, September 3, 2009

sleep sleep sleep!!

i need my beauty sleep!!! help!!

hish, semalam tak boleh tdo langsung.. aku dok golek2 atas katil.. tukar2 position.. tonggang sana tonggang sini pn tak leh tdo langsung.. sakit hati betul la!!! aku dh siap2 lights off kul 12, tp kul 2 pn tak leh tdo lagi.. camne tuh? sakit jiwa & raga!!

last2, i end up going to the kitchen.. makan sahur terus, sbb aku confident there's no way i can wake up at 4.50 lagi kan.. kalau aku leh tdo la.. (sahur wajib sbb kalau perut kosong, aku = ko! camne nk diet camneh?)

kul 3.00 camtu baru berjaya tdo.. tu pn leh terjaga balik kul 4... pastu jaga lagi kul 5.50.. huhu jetlag ke apa neh? hasilnye, kat office tadi aku dh cam zombie je.. hahah nasib keje tak byk so cabut awal.. weeheee.. sayang swee yong sbb kasi aku blk awal.. hehehe

so hari ni, dgn jayanye aku workout.. hoping i can sleep easily tonite.. doa2 jgn tak bgn sahur sudah..

oklah.. saya mahu masuk tdo sudah.. selamat malam!

p/s: weekend ni nak g cari rumah sewa!! nak cari kasut tuk hantaran (paling susah sekali!!), nak cari air kedondong asam masin!! and nk siapkan project DIY no4! semoga tercapai semuanye haha

No comments: