Wednesday, July 28, 2010

Tanpamu oh TV~

hari ni hari ke-6 aku tak tgk tv.. mmg record sungguh la.. tak pernah aku buat lagi selama ni... abis miss segala cerita mak nenek yang aku follow tiap hari... paling sedih.. kemain la letak kat calendar, nak tgk csi special mlm neh... waaaa melepas la nampaknye!!! repairman tu cakap tgh cari spare part yang rosak tu.. tak tau la bila nk dpt balik!!
disebabkan takde benda boleh buat.. main internet pun dh bosan.. aku pun layan la one piece!!!! nasib baik stock cite one piece ni byk.. gelak mengekek2 kitaorg walaupun dh mlm buta... hahahah 
aku mmg hantu anime, terjebak time kat UTP la.. esok nak final, mlm tu boleh layan anime lagi.. hancus sungguh!! tapi fave aku one piece ni la.. seminggu je sampai seratus lebih series aku tgk.. kakaka!! cite ni pasal geng pirate yang makin lama makin terkenal... bounty pun makin lama, makin tinggi!! setiap sorg ada bounty masing2.. 

anime ni siap ada wikipedia dia sendiri lagi: one piece
penat aku merepek... jom sambung tgk one piece!! (dlm hati bengang sbb tak dpt tgk csi!!)


hint to mek & nget: korg sayang aku kan? belikan aku dvd cite ni plssss~~ birthday aku dah dekat neh!!

5 comments:

hazreen said...

ko memanggg hahah.. gameee je~ :p aku tgh tunggu csi trilogy start ni. hahaha

Harlaney said...

cis.. benci weh!!!

Anonymous said...

mcm haram.. siap mintak tuh.. lalalalla... takmo takmo.. larikkk larikkkk!!!! (mek)

Harlaney said...

gagagagag!!! harus la kan.. kalau tak kasi hint nnt korg tatau!! nak one pieceeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Anonymous said...

ape dia...x dengar...x dengar...