Friday, July 23, 2010

Semua rosak!!

smlm balik2 kerja ingat nak sambung main resident evil sementara tunggu cik abg balik.. tekan2, takde apa2.. tekan2 lagi.. pastu aku perasan led kecik kat tv tu tak nyala jugak.. erm pelik la plak sbb astro terpasang jek.. check2 suis pun pasang.. waarrggghhh~~~ tv ku rosak.. mungkin sbb disambar petir la kot.. sbb tgh hari smlm hujan lebat.. sob sob.. punah harapan.. tak dpt la cik abg khatam kan resident evil tu :(
pastu beralih arah kat internet plak.. dh takde apa lagi nak buat.... switch on je ada bunyi pelik tp modemnye tak menyala.... arghh geramnye.. aku dh switch off dh modem tu sebelum pegi keje.. kenapa leh kene jugak???????
apalah nasib.. dlm sehari dua2 benda wajib dlm hidup aku rosak.... gagagaga... last2 nye aku end up baca buku.. sambung cite thanks for the memories yang dh lama tergendala sbb sibuk main wii!!
mampu ke nak survive sementara nak tunggu org tm betulkan apa yang patut? boleh ke aku hidup tanpa tv?? hishhh... malam karang.. aku tgk cik abg.. cik abg tgk aku la jawabnye..

No comments: