Monday, September 12, 2011

Little people clothes invasion!!

Hohoho.. since i'm in my 3rd trimester and can pop any time now, ramai le orang dok tanya dah siap ke semua preparation.. hihihi siap kene basuh ngan my friend sebab tak pack hospital bag and tak basuh baju baby lagi.. kot-kot baby M decide nak keluar awal kang tak pasal plak kan.. so dengan gigihnye before going back for hari raya 2 weeks back, kami pun pegi la geladah baju2 kecit tenonet dalam almari bilik belakang tu.. punyalah banyak baju kan!! so aku amik yang newborn and 0-3 months je dulu with all those blanket mak nenek~
hasilnye, berpeluh jugak la cik abang nak membasuh load baju baby M nih.. hahaha dah la kene paksa basuh tangan.. pasrah je lah cik abang.. nnt kita campak dalam mesin jek la..
 
cik abang buat muka kesian.. sikit pun aku tak layan.. sbbnye, aku nak sebuk2 membasuh jugak baju-baju comel tu tapi dia tak kasi.. cik abangku sangat rajin, time kasih honey :)
 
comel giler la baju-baju kecik nih~ aku dah macam meroyan pun ada, tiap hari dok intai baju budak kecik nih.. hahaha tak sabar engko!
 
baju yang telah diharvest.. hehehe since almari takde lagi tuk baby M, terpaksa la menumpang almari mummy yang dah memang full tuh.. fuh~ mencabar minda betul la nak cari extra space!

sekarang almari pun dah ada.. baju pun telah dipindahkan.. double yeay!! 2nd batch baju bajan akan dibasuh minggu ni la kot~ aja-aja fighting en. suami :)

p/s: asal sekarang makin dekat hari yang ditunggu-tunggu makin takde perasaan takut, cuma excited terlebih jek ni?? in denial lagikan aku ni??

6 comments:

hazreen said...

laney, aku excited jugak... tapi aku cuak jugak... huhuhhu...

Harlaney said...

tu yang buat aku risau weh.. sbb aku takde cuak pun.. kakaka cam confident giler walaupun aku tau period pain pn aku leh kong!

baMby said...

tabah hokay basuh tangan..aku dump dlm washer jek dulu huhu

Harlaney said...

kechek, baju baru harus la aku menyinga nak basuh tangan jugak.. pas dah pakai nanti aku pun nak campak2 dlm mesin jek hahaha

aytozee said...

whoaaa,

memang gile banyak baju baby M!
Bestnye!

Excited tgk org punye prep =P

Harlaney said...

hahaha nampak cam byk kan.. 2nd batch tu baju tuk 3-6 months.. tp bila dah lipat2 letak dlm almari cam alahai.. sikit nye baju.. tatau la cukup ke tak.. tunggu jek la~