Monday, April 30, 2012

BF Diary: The last resort~

Dalam pada aku busy packing barang (yahoooo!!), sakit kepala hati dan sebagainya dengan AA, sempat jugak aku mengemas stock2 susu Mika..
Masalah space semakin kritikal, peti ais pun dah kene kidnap!! Jadinya kami dah mula kais pagi makan pagi.. Pagi beli lauk pauk terus masak then letak dekat peti bawah






Aritu jumpa dua orang insan yang nak susu.. Dah set date semua, siap aku blank kan weekend just for them.. Tup tup tak muncul2 jugak.. Message apa pun tak, paling angin bila aku message tak reply.. Then weekdays msg aku blk nak set another appointment.. Sungguh aku dissapointed dengan orang2 camni.. Janji tak ditepati satu hal, reply message pun tak reti.. At least inform la xjadi datang~ lepas dh sebulan ting sana tong sini, aku decide nak kasi rumput je la minum..
Semalam tutup mata keluarkan stock from mid Nov till Dec untuk dibuang~ banyak tak banyak adalah dalam 460 oz!


Sebakul penuh.. Lepas ni nak kene belajar buat sabun, leh la kami anak beranak mandi susu.. Jangan jeles nanti kalau kulit kami meletop2!!



"haaa, mummy nak buang susu saya nihh?? Semua semua nih?"


"Maafkan saya susu, perut saya tecik je.. Saya janji minum banyak sikit lepas ni~," Mika saying his goodbye.



Tenang sikit hati tengok space tu walaupun kecik!! Balik nanti baru transfer susu dlm freezer

p/s: semoga rezeki Mika sentiasa murah~ amin.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

Totty Mat Ali said...

hee macam sin chan le mika ni.

Harlaney said...

Aishh manade, mika budak baik~ bersedialah mentally n physically kalau nak babysit mika muahahha

Anonymous said...

lain kali mummy buat aiskrim guna susu mika...mika leh belajar mkn benda sejuk....hihihi