Wednesday, April 2, 2014

2-Hours Skirt!!

Last week gelabah korek almari nak cari baju untuk majlis aqiqah anak buah baru kat Terengganu. Since dah stop mengepam nih, berat naik tiba-tiba sebab aku still makan macam zaman-zaman menyusu dulu.. jadinya, banyak baju yang jadi ngam-ngam je. terpaksa la sedar diri dan cari alternatif lain.

Jalan paling mudah, jahit baju sendiri. sebab kesuntukan masa, aku buat skirt je, pakai dengan blouse. yang penting sopan~ sebab tak sempat nak shopping kain, aku rembat je kain kakak aku yang terperap dalam toolbox. kain project skirt dia yang tergendala sebab salah budget.. hahaha

skirt kembang ni tak berapa nak cantik sebab pakai getah.. almaklumlah, last minute nya decision, so tak cukup bahan.. sampai Terengganu baru aku ajak Maliki borong zip kat Mydin, cangkuk je tak jumpa lagi.


 berposing dengan ustaz Mika dibawah terik matahari..



selesa pakai skirt besar-besar macam ni.. nak kene buat lagi skirt nih.. boleh la bergaya ala-ala hijabster pulak lepas nih!

2 comments:

Unknown said...

Hahaha buat utk aku jugak!

Harlaney said...

hahahah upah upah!